Alla inlägg under mars 2011

Av kattzingen - 26 mars 2011 17:25

Idag var det dags för bytardagen/fyndmarknaden. Hittade en massa fina byxor till Tim. Och det behöver han. Och han blev så glad för ett par byxor som han fick så han ville sätta på sig dom direkt. Jag ville först tvätta dom men det blev inte så. Har tvättid imorgon så det går la an antar jag.

Men träffade på en massa man kände och det är likadant varje år men i år så träffade jag på en som jag inte sett sen jag var på byggstenen. Så det var så kuuuuul.


Sen har vi vart och handlat lite och köpte blommor från mina mostrar och mormor så mamma fick dom eftersom hon ligger sjuk.

Och sen gick Ove och Tim till Ida och barnen fick leka av sig lite med.Och jag låg hemma och vila. Har skitont i kroppen idag och det är inget kul alls.


Blev lite full i skratt innan idag när vi skulle till bytardagen. Jag råkade trampa på en av Tims leksaker och ja det gjorde ont så jag sa AJ som faaaan.

Då säger Tim: Mamma så får man inte säga .. Bara pappa.


Snacka om att jag blev full i skratt eller.


Och snart ska jag gå ut med morsans hund och nu vill Tim spela. Han tycker jag ska sluta skriva så han kan spela byggare bob. Så jag får göra det nu. Får skriva mer senare.

Av kattzingen - 23 mars 2011 14:32

Skrev för ett tag sen att jag skulle köpa en present till mig själv. Självklart kommer hela familjen använda det men är mest till mej eftersom jag har betalat den och jag har velat ha en länge nu. Och nu fick jag ju chansen när jag fick pengar av mormor.

Så nu har jag äntligen köpt ett Nintendo WII.

Så det kommer nog spelas lite i helgen kanske om det inte är nåt annat som dyker upp. Om inte nån behöver hjälp med nåt  ;0).


Sen är det fyndmarknaden med. Ska hitta byxor till Tim.. För tröjor har han hur mycket som helst. Sen får man väl se om man hittar nåt lego med. Eller polisbilar, brandbilar och grävmaskiner. Men han blir glad vad han än får men har blivit lite mycket grejer nu bara.. Vill gärna att han uppskattar det han har men inte lätt att vara barn. vet jag ju själv så hahaha.. Jag var nog inte nåt lätt barn vad jag vet. Inte när det gällde att ha.

Så Tim är rätt lik mej.

Av kattzingen - 23 mars 2011 11:42

Mötet gick jättebra och börjar lite mjukstart imorgon. Och det är inte så långt härifrån. Bara till folkets hus.. och där kommer jag vara på torsdagar.

Sen får jag väl reda på mer imorgon om jag kan vara uppe vid furet. Förstog inte riktigt vart det var men ja det lär jag mej väl haha.

Så 10 timmar i veckan har man och göra *LER*.

Gött att få göra nåt i alla fall än ingenting.

Av kattzingen - 23 mars 2011 09:14

Snart på möte.. lite trött är jag. Vart vaken sen kl 5 imorses. Så får hoppas jag är lite mer vaken då än vad jag är nu. Men det tror jag allt. Ska fylla i papper och grejs.

Skulle nånstans imorgon med men kommer inte alls ihåg vart det är nånstans och vad jag ska göra men får la se idag när jag får reda på mer haha..

Kan bara säga att jag har inget bra minne just nu.


Nä göra iordning mej till mötet..

Av kattzingen - 22 mars 2011 12:03

 

Vill säga grattis till alla er som fyllt år:


Oskar 4 år

Jonte 4 år

Liv 17 år

Vinsent 41 år

Stefan 17 år

Johan N. 32 år


Grattis i massor till er

Av kattzingen - 22 mars 2011 11:38

Tim är inne i Lego just nu.. Älskar att hålla på med det. Bygga och greja. Roligt att han har hittat nåt som inte är så tråkigt hehe. Fast han tycker ju inte bilar och sånt är tråkigt men Lego kan han hålla på med i flera timmar.


Sen är Ziba kåt igen.. går här och marsar och jamar som bara den. Fast just nu så ligger hon i sängen och sover. Måste få ta på en hankatt. Men har en gubbe som inte vill ha nån mer och jag känner att det kanske är kul för henne att ha sällskap när vi är borta men får la se här. Sen ska det ju kännas rätt med. Inte bara ta nån katt sådär utan det ska kännas bra med katten osv.

Är så osäker på att släppa ut henne med.. får ångest om hon inte kommer tillbaka.

Men skulle vara så glad om hon fick bebisar för hon skulle få så fina bebisar.

  Underbara Ziba


Imorgon ska jag på möte igen. Prata igenom lite saker innan jag börjar på Arbetscentrum. Ska bli kul att komma igång med nåt så får man se vad som händer.

Och det är lite skönt att det är här i stan så man slipper åka buss. Tycker inte om när det är för mycket folk. Hatar verkligen det.


Nä ta och göra lite nytta kanske

Av kattzingen - 20 mars 2011 09:04

Har inte orkat blogga.. Legat sjuk men är på bättringsvägen känns det som.

Var i alla fall på möte i fredags fastän jag var sjuk men kände jag ville inte skjuta upp mötet igen så gick dit och det gick rätt ok. Men fick avsluta mötet tidigare för dom såg på mig att jag orkade inte mer. Men jag gick dit i alla fall *LER*. Ger mig en klapp på ryggen.


Tror det var i fredags. Kollade på reprisen av ullared för det fanns inte så mycket annat. Så visade dom lite folk som berättade om nåt köp dom hade gjort. Både jag och gubben reagerade lite för det var en som var väldigt lik min svärmors gubbe. Sen fick man se honom lite mer i närbild. Både jag och gubben skrek ut att det är ju fan Putte.

Var lite kul att det är nån man känner som är med haha.


Ja annars har det inte hänt så mycket här.. mer än Tim och hans kommentarer. Just nu kommer jag inte på nån men det gör jag väl under dagen antar jag..

Av kattzingen - 13 mars 2011 23:39

Har inte orkat blogga.. har inte orkat nåt här hemma.. är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Men hoppas det blir bättre snart. Orkar inte ha det så.


Var igår hos Ida och Johan och småfestade lite. Spelade Wii. Är så roligt.. I alla fall bowlingen som jag har provat då.. Ville inte prova på dansen igår bara för hostan jag har så tänkte ta det lite lugnt tills jag mår lite bättre.

Träffade en kompis till Ida med och jag har nog inte hängt med innan det Ida har sagt till mej men har väl vart trött haha.. men visade sej att vi bor grannar.. haha.. lite kul. Men inte lätt att hålla reda på alla för i den trappupp gången han bor i så flyttar det väldigt många in och ut hela tiden så man bryr sig inte så mö.

Men det var kul i alla fall.


Och idag var gubben och Tim hos Ida och Johan så barnen fick leka av sig lite. Och jag var hemma och vila som vanligt.. Känner bara blä att jag är så trött. Men får ta tag i detta denna veckan för detta går inte längre..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards