Alla inlägg under november 2011

Av kattzingen - 19 november 2011 20:19

Här kommer några kort på min egen lilla "Harry Potter" som lånade pappas gamla glasögon. Visst är han söt??

     


Av kattzingen - 7 november 2011 16:42

Hade besök igår av några goa vänner. Tobbe och Kattiz.
Tim hade det väldigt skoj med Tobbe som ni kan se på kortet.

Han skrattade så han kiknade nästan. Så härligt att se honom så glad

 


Och sen kom även Tims farmor och Lufsen på besök lite snabbt.
Så härligt att se Lufsen igen. Längtar tills han kommer hem. Blir i december är det tänkt i alla fall.


Sen så har jag några goa kort på katterna.

 

Lurvas ligger i Zibas korg. Snacka om att hon var sur.


 

Får la ta klösbrädan istället eftersom det ligger nån annan på min plats.


Så ja hon var väldigt sur. När hon märkte att han låg där så smög hon förbi och bara blängde på honom.


Idag var man på första vattengymnastiken. Var lite nervöst men det släppte lite sen men ändå var det jobbigt med folk men som jag har sagt innan måste väl träna på det. Ska gå några ggr till och sen ska jag även till sjukgymnasten så blir detta ett tag framöver.
Det kändes väldigt skönt i vattnet. Men sen när man skulle gå upp. Man kände sig som en blyklump. Fan vad jobbigt det var. Men det har vart goa skratt om det här hemma.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards