Alla inlägg under maj 2011

Av kattzingen - 15 maj 2011 20:45

Blev lite full i skratt häromdagen.. mest inombords.

Tim sa: Mamma. Inga barn får säga FAN.

Nä det får dom ju inte hehe..


Kommer helt spontant sådär bara. :0)



Ja annars har det inte hänt så mö här. Bara lite jobb och mys.

Sen att Tim har fått 2 utbrott för ingenting. Men är väl lite mycket nu kanske? vet inte vad det är riktigt.

Och denna veckan kommer Tim bara få se pappa på morgonen eftersom han jobbar eftermiddag/kväll. Så det kommer nog kännas väldigt trist för honom. Men får ta igen det i helgen eller nåt.


Nä ska ta och brodera gubbens hälge så den blir klar snart.. hehe..

Ha en bra kväll.

Av kattzingen - 10 maj 2011 17:22

Ploppade bara upp i mitt huvud nu som Tim sa för några dagar sen. Tim och morfar busade och så skrömde morfar honom. Så springer Tim in på toan och bara jaha..

Ropar Tim: Morfar. Du skrämde mej så så att jag blev bajsnödig.

Så härlig han är haha

Av kattzingen - 10 maj 2011 16:57

Oj vad tiden går. Har haft fullt ös förra veckan och kände att jag orkade inte blogga helt enkelt. Men förra måndagen så var jag hos ortopeden och hämtade mina inlägg.. såååå skönt för nu så värker det inte i fötterna längre så det var det som fattades.


Tisdagen så var vi hos talpedagogen i borås och ja det tog 2 timmar. Blev rätt paff men Tim har gjort rejält framsteg. Är bara lite uttal som han har problem med men annars är det helt ok. Är mer koncentrerad än innan. Så jag är superglad.


Onsdagen så hade jag möte med fk och dom andra. Och säger bara att det gick väldigt bra. Så jag är nöjd i alla fall.


Torsdagen så var jag och jobba.. var och jobba dom andra dagarna med utom måndagen men kan säga att jag började känna tröttheten komma och det har vart för mycket helt enkelt ... Med både jobb och möten ..


Fredag var rätt lugnt.. vad jag kan komma på nu. Mitt minne är inte som det ska just nu då hehe..


Lördag så var vi på loppis och sen en liten sväng på stan och Tim kollade in brandbilen och ville inte gå därifrån sen. Men till slut så gick vi vidare hem och bara tog det lugnt. Senare på kvällen så var vi nere på sturebadet och kollade in dom andra som spelade brännboll. Och sen lekte ungarna och det grillades. Så det var himla gött. Var väl hemma vid 21:30 tror jag.. Så Tim var väl trött men ville inte erkänna det. Men kul hade man.


Söndag så åkte jag, Tim och mamma till älmestad och kollade in Petras tavlor. Jag bara älskar hennes hus som hon har målat. Och min mamma tyckte om stenarna.

Och så hälsade vi på några lamm och får. Lät väldigt roligt med deras bäääää..

Snacka om olika "dialekter".  Vi var på Hällstads kronogården tror jag det heter. Dom har i alla fall islandsthästar där. Så det var mycket djur att kolla på hehe.

Sen var det dags att åka upp till Pingstkyrkan och käka middag. Och nej jag är inte troende. Men träffade Aija. Blir så glad när jag ser henne. Sen var det massa andra gott folk där


Men jag började känna att det har blivit för mycket med folk och det känner jag med panik ångesten. Hjärtklappning hela tiden. Och nu doma 2 dagarna så har jag vart väldigt nere och trött. Har liksom inte lust till nåt men försöker i alla fall hålla humöret uppe. Men inte så lätt alltid.


Men var i alla fall i stadsparken med hunden idag och han fick springa lite lös i en inhängnad. Och var roligt det var. Han träffade en annan hund där med. Nikita. Så han var ju helt upp i öronen busig. Så det var skoj att se. Och sen denna veckan så har jag missat att ta med kameran så blir inga kort.. :0(


Sen har Tim och gubben min vart på Öppna förskolan pappa dag. Och ja vad dom har gjort vet jag inte riktigt men dom har vart ute i alla fall.


Så det var allt för mig just nu.   

Av kattzingen - 1 maj 2011 21:33

Var på loppis i ishallen idag. Hittade lite saker i alla fall. Mest till Tim och det som jag mest blev glad för var en sån här övernattningssäng. Äntligen hittade man en bra som inte var dyr. Så är nöjd med det köpet i alla fall och att jag hittade fler av såna statyetter som jag samlar på. Så blev otroligt glad. Så nu ska jag leta sånt nu i sommar på loppisar.


Jag älskar loppisar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards