Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Var ett tag sen

Av kattzingen - 14 juli 2011 18:37

Ja det var ett tag sen man bloggade nu. Vart fullt upp och sen har jag inte kännt för att blogga heller. Men mycket har hänt. Skaffat hund, Tim har fyllt 5 och jag har fyllt 30. Shit gammal tant nu ju  


Och nu har man lite semester. var både behövligt och inte om man säger så. Har redan svårt att sova nu på nätterna. Men är nog att jag oroar mig för nåt men vet inte vad. Smådeppig med men det går väl över här så småningom. 


Kommer nog blogga lite mer nu. Har ett ordentligt databord nu så nu blir det full fart haha..


Och jag vill bara på nån loppis just nu.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kattzingen - 19 november 2011 20:19

Här kommer några kort på min egen lilla "Harry Potter" som lånade pappas gamla glasögon. Visst är han söt??         ...

Av kattzingen - 7 november 2011 16:42

Hade besök igår av några goa vänner. Tobbe och Kattiz. Tim hade det väldigt skoj med Tobbe som ni kan se på kortet. Han skrattade så han kiknade nästan. Så härligt att se honom så glad     Och sen kom även Tims farmor och Lufsen på besök lit...

Av kattzingen - 29 oktober 2011 21:14

Jag hann inte att skriva så mycket igår. Jag och min make firade 6 årig bröllopsdag. Vi trodde att vi skulle få vara själva men blev inte så till slut. Var meningen att Tim skulle sova nere hos mormor och morfar men var bara att hämta honom och han s...

Av kattzingen - 28 oktober 2011 01:27

Ja det var ett tag sen man var här och blogga. Kanske blir bättre med det nu vem vet. Har i alla fall flyttat så det har tagit en massa tid och djuren har tagit tid dom med. Men Lufsen är just nu hos svärmor. Har snart vart där i 1 månad. Och bortskä...

Av kattzingen - 27 juli 2011 18:45


Japp en tokig son jag har. Igår så var jag bara ute med lufsen på gräsmattan och då tog Tim och studsa lite på studsmattan. Sen så fick han för sig att studsmattan skulle in så han lyfter den och rullar den och vi har en liten gång men den är nerför....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards