Alla inlägg under oktober 2011

Av kattzingen - 29 oktober 2011 21:14

Jag hann inte att skriva så mycket igår. Jag och min make firade 6 årig bröllopsdag. Vi trodde att vi skulle få vara själva men blev inte så till slut. Var meningen att Tim skulle sova nere hos mormor och morfar men var bara att hämta honom och han somnade här vid 23 tiden. Så idag är vi barnlediga så vi får la se om vi får vara själva denna kvällen/natten. För kan säga att vi har inte riktigt firat våran bröllopsdag innan för vi har jämt vart i trollhättan just denna helgen varje år. Så nu var vi hemma denna gången men vi fick inte vara ifred ändå. Men är nog meningen att vi inte ska fira det antagligen hehe.


Men fick en svart ros med lila glitter på. Så jag var nöjd *ler*.


Sen innan idag så fick Tim en macka med messmör på. Och vad glömmer jag jo att ställa in packetet med messmöret så Tim satt där och åt ur paketet. Och har bildbevis på det. Så lämna aldrig en unge själv som älskar messmör.

   

Busunge


Såg innan idag på mina gamla inlägg att jag skulle lagt in ett kort på Lurvas så här kommer han. Nytaget idag.

 

Lurvas 29/10-11

Av kattzingen - 28 oktober 2011 01:27

Ja det var ett tag sen man var här och blogga. Kanske blir bättre med det nu vem vet.
Har i alla fall flyttat så det har tagit en massa tid och djuren har tagit tid dom med. Men Lufsen är just nu hos svärmor. Har snart vart där i 1 månad. Och bortskämd det blir han *ler*. Så vi får väl se när han kommer hem igen. Längtar som bara den efter honom men tiden går ändå eftersom man har en del att göra så.

Men får se om man skriver mer här idag (fredag).

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards