Alla inlägg under april 2011

Av kattzingen - 30 april 2011 23:40

Jag och gubben min firade 6 år tillsammans i torsdag.

Och det passade rätt bra för då skulle Tim sova på dagis. Var sån övernattning där för 5 och 6 åringar. Dom som fyller i år. Dom käkade pizza, popcorn och tittade på film.

Frågade Tim om jag fick sova där men det fick jag inte. Bara dom andra barnen och fröknarna.


Men jag och gubben myste ner oss med en bra film och lite salladbuffe från ica. Så gott gott. Mums.

Rätt otroligt att vara tillsammans i 6 år. Är mitt längsta förhållande så det känns lite konstigt men rätt underbart.


Så grattis till oss   

Av kattzingen - 30 april 2011 23:24

Då börjar jag med lite bilder från måndagen. Var i skogen med hundarna och Tim så klart. Var jättekul och gå med dom där. Mycket att nosa på.

     

Lufsen, Tim och Morris. Tim sitter på ett fallet träd och låtsas han kör båt tror jag det var. Sen så la vi dit en sockerbit till myrorna med men blev inte så bra bild tyvärr.


Sen hemma på bakgården så fick hundarna och Tim leka av sig lite.

         

Snacka om att dom busar men ibland kan det bli lite för tuffa tag.

Och Tim åker på en bil som är alldeles för liten för honom.


Sen idag så har vi hälsar på Fifi och planterat ett frö så får se om det blir nåt fint när det växer upp.. Tim var lite blyg att träffa Fifi men det gick rätt bra ändå.


     

           

Blev tyvärr lite fel inställning i kameran så det blev väldigt ljust men går ju se ändå som tur är. Men ser att Tim är väldigt glad.


Ja och sen nu ikväll så har vi vart i Blidsberg och kollat brasan och raketerna. Och matat fiskarna gjorde vi först då men i år tog vi inget kort på det men dom skvätte ner mig och Tim rejält.

Här kollar Tim och hans pappa på raketerna

   

Tim ser för härlig ut.

Avslutningsraketen/smällarn

  Min gubbe som tog den.

Av kattzingen - 26 april 2011 23:19

Tim skulle ta och borsta sina tänder men ville bara leka så jag tog och skulle tävla med honom att vem kommer först till dörren.. Och han sprang och jag tog tag i handtaget och han sa: Du vann..

Sen gick han in på toan och säger: FAAAAN..


Ja vad ska man säga. Visste inte riktigt hur jag skulle reagera. Men lite småkul var det faktiskt även om han inte ska säga såna ord. Och det sa jag även till honom. Men man blir lite paff för han har inte sagt såna ord på ett tag.


Men morfar tyckte det var väldigt kul haha..

Av kattzingen - 26 april 2011 18:12

Har haft en väldigt bra påsk. Väldigt lugn bara men rätt så skönt. Och har bara vart ute på bakgården och härjat typ. Men som vanligt så är jag väldigt trött. Fattar inte det. Men ska fan ta tag i det här med läkarn för orkar inte ha det så. Blir helt slut på en gång när man gör nåt. Inte så kul direkt.

Och sen har vi ju mitt minne som verkligen har blivit sämre. Glömmer av saker väldigt lätt och det är som om hjärnan bara stänger av. Kan det bero på tröttheten kanske? Men när jag är pigg så är det likadant så ja jag vet inte


Hade i alla fall möte med dagis idag och det gick väldigt bra. Mycket som vi höll med om och som vi ska jobba med men får la se för Tim lever i sin egen värld och lyssnar inte så mycket för tillfället. Och det är även på dagis så det är inte bara här hemma. Så ska ta kontakt med Bvc och se vad dom säger. Försöka gå dit imorgon och höra om man kan få en tid.


Var ute i skogen igår med hundarna och Tim tyckte det var väldigt kul. Och så la vi en sockerbit hos myrorna. Det blev väldigt svart hehe. Men så gjorde jag nåt dumt i skogen. Trampade snett så ena foten gör skitont och knäna ska vi inte tala om.

Men hoppas att det går över snart så man kan gå ut och gå ordentligt. Ser ut som en halt höna hahaha.


Kan säga med att foton det kommer det med. Har inte orkat idag och lägga upp dom men det kommer på hundarna och på Tim. Om dom nu blev bra då.


Nä ha en bra kväll..

Av kattzingen - 22 april 2011 12:42

Var ute en hel del igår.. Gick till skottek och Tim gick ända ut dit så han var väldigt duktig. Så snart ska vi ut igen och kika lite.

Kanske skriver mer senare...

 

bilden tagen från google.se

Av kattzingen - 20 april 2011 23:43

Skulle vara kul att få lite kommentarer för jag vet att det finns några som läser.

Av kattzingen - 20 april 2011 23:33

Har sålt 2 spel och skickat iväg dom med. Gjorde jag i tisdag.

Så dom spelen som blev sålda var The simpson hit and run och Crash

bandicot action pack.

Sen får vi väl se om dom andra 4 spelen blir sålda som vi la undan men nu vet jag inte för verkar som om dom har ändrat sig men man kan ju höra av sig i så fall. Så nu kan man säga att alla spelen som jag skrev förutom dom 2 som jag skickat iväg är till salu igen.


Tycker bara att 50 kr st är inte dyrt för spel för dom tar ju mer i affären för begagnade så.

Nä kanske ta och sova så man orkar med imorgon. Är påskfika på arbetscenter.


Förresten måste säga att jag blev så glad idag när jag var på arbetscenter.

Kom 3 personer från Tranemo.. och jag tänkte jaha nya som ska komma in nu då. Men det var det icke. Var den goa personalen på byggstenen som kom och skulle titta. Jag bara hoppade ur stolen och sprang fram och krama dom. Så mycket som jag har saknat dom alltså. Helt underbart att se dom igen. Så det lyste verkligen upp dagen.

Av kattzingen - 19 april 2011 13:35

Så härligt att solen har kommit. Äntligen. Blir så glad då.

Har vart på en promenad med Lufsen och nu ligger han vid soffan och tar det lugnt.

Så snart ska man ut igen för det är så gött ute.. Och så ska jag ner till posten och kolla vad det kostar att skicka spel.


Ha en bra dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards