Alla inlägg den 3 april 2011

Av kattzingen - 3 april 2011 23:20

Glömde skriva när Tim klippte sig. Vi tog ju trimmern och han sa: Bara håret. Inte köttet.

Nä vi ska inte raka köttet..


Sen sa han nåt om: kan jag dö??


fattar inte var han får detta ifrån. för här får han ju inte se skräckfilmer så ja eller är det nåt i den åldern??? Har ingen aning men han har kommit in mycket i det här med döden.. Kanske han vill lära sej??

Av kattzingen - 3 april 2011 23:05

Vart fullt upp denna helgen.. Igår var vi hos Ida N och spelade lite och ungarna lekte. Men tror att alla ungarna hade knäck i öronen men ibland har dom väl det hahaha.. Men lite småjobbigt är det.

Tog kort på kattungarna. Sååååå söta. Så det kommer väl bilder så småningom när gubben orkar lägga in programmet i sin dator.


Senare på kvällen så gick vi ner till Tims mormor och han skulle sova där. Fortfarande knäck i öronen så han fick åka i säng direkt. Men han lär väl sej att han inte kan göra vad som helst.


Och jag och gubben min vi spelade lite bowling och jag spelade lite Just dance med. Börjar komma in i det nu haha..


Trodde jag skulle få sova ut idag eftersom vi var barnfri men icke .. Tim kom upp till och ropade genom brevlådan och jag började ju undra lite.. Frågade var mormor är och han bara svarade mormor dum.. ok?? .. Och ja jag fick reda på vad som hade hänt men det tänker jag inte ta här..


Gubben och Tim gick till Ida och Johan och jag var hemma och fixade lite. Sen kunde jag inte avstå från Just dance.. Spelade säkert i 1½ timme. Men lite jobbigt att det mesta är med en arm.. och axlarna tar rätt mycket stryk känner jag men kul är det i alla fall.

Känner att jag kan vara den person jag alltid velat vara.. att jag kan släppa loss lite. Så härligt..


Klippte Tim innan idag med. Det behövdes kan jag säga. Foton det kommer när gubben har ordnat inställningarna och sånt.. men det tar tid känns det som hahaha..

Han blev jättefin och morfar gillade men inte mormor. Men det hade jag nog räknat ut men hår det växer ut.


Nä ta och sova. Lite jobb imorgon..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards