Alla inlägg den 12 november 2010

Av kattzingen - 12 november 2010 21:10

Vart en trött dag. Trött och ont. Var på byggstenen och jag kände inte för nåt. Och på vägen hem höll jag somna på bussen.

Hämtade pojken på dagis och han var väldigt trött han med.

Och gubben min har åkt till trollhättan så nu är man gubbfri denna helgen.


Och blir en lugn helg för pojken har åkt på feber så blir bara en riktig myshelg.

Får la hoppas han blir frisk innan måndag.


Jo på byggstenen igår så pysslade vi lite. Och det var som scrapbooking tror jag det heter. Och vad kul det var.

Så jag ska försöka sen och göra en liten bok om katterna. Och sen även familjen men det får komma efter där.


Ska bli riktigt roligt.
Jag och en kompis (Inger) ska ta och köpa lite grejer och pyssla hehe.

Så mycket ideer man fick och att det inte alls behöver kosta så mycket.

Har kollat runt lite på nätet vad det finns. Finns föööör mycket. Men det är ju bra det med. Men hittar väl inte riktigt det jag söker och ändå vet jag inte vad jag söker. Men vet det när jag hittar det.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards