Alla inlägg den 13 februari 2011

Av kattzingen - 13 februari 2011 23:56

Japp det gör det med Tim.

Det är fjärde dagen som han går på toan och skiter så nu kan väl inte dagis säga  nåt mer om att han "mår dåligt".

Så nu känns det väldigt bra och jag är jävligt stolt. Och han är så go när han ska in på toa innan han ska bajsa.. Nu kommer bajset säger han och springer in på toa. Så himla go. hehe..

Ska ha möte imorgon på dagis igen så kommer jag säga detta och fråga om han fortfarande mår dåligt och att dom ska lyssna på knatte timmen som går på radion om att man ska inte stressa på det här med bajset utan det kommer när det kommer. Annars blir det bara tvärtom. Men nu gör ha ju det han ska göra så.. Så nu kan dom hålla tyst.


Sen vill jag säga grattis till min käre bror som fyller år idag..Fick träffa honom en liten stund idag i alla fall.. Ingen snygg tunga han hade men den läker verkar det som.. gött det.


Och grattis till min gubbe på namnsdagen.


Kanske försöka sova nu.. om man nu lyckas.. innan man ska upp igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards