Alla inlägg den 16 februari 2011

Av kattzingen - 16 februari 2011 19:56

Fick en go komentar av Tim innan.
Skulle ge honom ett chokladägg (ja jag vet det är inte lördag) han åt det och sen så skulle han få ett till av mormor men han sa nej. -Jag har redan fått ett och så lämnade han tillbaka det.

Så jag undrade om Tim var sjuk eftersom han inte tog det annars ska han bara ha en massa godis. Så lite paff blev man allt och det blev hans morfar verkligen.


Och annars med tim och hans toa besök går verkligen bra.. Det hade hänt en olycka igår när han var ute och lekte men det är sånt som händer. Men är verkligen glad att det har släppt nu. Och jag får inte vara med inne på toa när han bajsar utan han ska ropa på mig. Bra att veta hehe.. Men är så stolt.


Sen var Tim, min gubbe och min mor och hälsade på mig på byggstenen igår...

Och personalen bara älskade Tim. Helt underbar var han. Och det var så mycket och se och sen fick han pärlor utav Carina. Han blev överlycklig. Tyckte det var jättesnällt eftersom han älskar att pärla. Så han satt med det resten av dagen och delade upp dom hehe.. Lite kul att se.


Ja annars har det nog inte hänt så mycket mer. .. Har väl en del planer dom dagar som kommer men får väl se om det blir av.. mer om det sen.. kanske

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards