Alla inlägg den 14 januari 2011

Av kattzingen - 14 januari 2011 17:31

Vart väldigt dålig på att blogga men har lite andra saker och göra som tar lite tid just nu. I alla fall 3 saker men det har inte blivit av så mycket det heller men man försöker hitta lite småhål som man kan greja med det.
Ska snart låna min gubbes dator till att beställa foton i alla fall. Våran andra är helt konstig nu så ja det gååår seeegt. Och denna som jag har kan vi inte lägga in foton i just nu. Är oxå lite konstig.


Lite annat som är intressant just nu är släktforskning och scrapbooking. Så det är det som tar tid och självklart sonen som tar tid med. Så härligt.

Är nybörjare på detta så det är lite rostigt hehe.. Men man lär sig.

Men tycker det är lite svårt med scrapbookingen men har så svårt med ideer och sen har jag inte nåt bra bord att sitta vid så ja ... men har massa bakgrunder så nåt ska man nog kunna påta ihop. haha..

Ska försöka göra album till en del men får la se om det blir nåt bra. Blir nästan aldrig nöjd med det jag göra men får la se här. Nån gång blir det väl bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards