Alla inlägg den 18 januari 2011

Av kattzingen - 18 januari 2011 23:58

Var en sak jag glömde skriva.

Kommer ha en del lösenordskyddade inlägg så ni som vill ha lösen får fråga om det. Om jag inte ger er det så vill jag inte att ni läser det.

Och ni som får lösen får absolut inte ge ut det till nån annan.

För ger er det i förtroende.

Av kattzingen - 18 januari 2011 23:36

Vad är det för fel på Sverige egentligen? Utvisar fel folk. En kille som är gift med en svensk tjej och sen har jobb. Dom kan dom skicka hem men inte såna som gör brott. Är ju bara se hur det är på rosengård i malmö. Det är ett exempel nu. Är ju inte bara där det händer. Men vad händer med dom?? Jo dom får stanna. Dom skickas inte hem. 

Jag har absolut inte emot nåt mot invandrare men tycker det är fel att komma hit och göra sattyg men en del jobbar häcken av sej och dom skickas hem. Tycker det är så jävla fel.

Av kattzingen - 18 januari 2011 23:08

Hade hur mycket som helst att skriva om men nu är det helt putsväck i hjärnan.

Så det blir väl bara ett bla bla inlägg.


Mått dåligt några dagar. Vet inte riktigt vad det är men har inte velat gå ut nåt. Men är väl lite bättre nu men är mycket skit som är just nu antar jag eftersom det är så här. Har inte ens velat prata om detta för mår bara dåligt.


Men var på bibblan idag och köpte en Karlsson på taket docka till Tim. Han blev så glad för den för han älskar verkligen Karlsson. Så den sover han med nu i sin säng. Så härligt att göra honom glad för han har vart på uselt humör i några dagar och fattar inte varför. Kanske han märker på mej att jag mår dåligt? Är det därför han är sån?

Borde nog fråga hur han är på dagis för direkt när han kommer hem så är han så arg. Hela tiden. Men han blev i alla fall glad för Karlsson. Så härligt att se han le.


Och just nu "kollar" jag på Vampyrer suger. Kan verkligen INTE rekomendera den. Så booooring. Har fan inte skrattat nån gång och det ska vara en komedi.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards