Alla inlägg den 26 januari 2011

Av kattzingen - 26 januari 2011 22:25

Vet inte riktigt om det vart en bra eller dålig dag men har nog vart lite både och skulle jag tro.


Vaknade imorses att klockan ringde och jag gick upp lite och sen gick in i sängen igen.. lite smått ont i huvudet men tänker bara går snart över och sen hör jag en lite underligt ljud.. som om det är nån som snuttar på nån.. Jag tänder lampan och vad får jag se jo båda kattungarna Maja och Piip försöker få mjölk från Ziba och hon godtar det.

Men det kan väl inte komma nån mjölk från henne?


Jag väcker Ove med en gång och han fick med se detta. Så himla gött att hon godtar det så men inte bra ändå på nåt sätt. Ja jag vet inte riktigt men ska köpa lite ersättning till dom imorgon så dom får i sej lite. Men dom växer så det knakar ändå. Jisses..


Sen rusa jag ner till bussen men där nere fick man stå en kvart för att den var försenad.. Frös ju som fan..

Sen uppe vid Lassalyckan så höll bussen på att krocka men var inte bussens fel utan en annan som kom nerifrån med bilen som bara tänkte köra rätt ut. Men just då när bussen tvärbromsade så undrade man ju vad fan är det som händer. Tyckte lite synd om busschauffören ändå som fortsatte ändå som nästan höll på att krocka.


Så ja man var ju lite försenad till Byggstenen men hade ju ringt till dom och sagt det så dom förstog det. Och att jag inte skulle stressa.. Men man blir det ändå fastän man kan ta det lugnt.


Men började må illa på bussen och få ont i magen.. IGEN.. så fattar inte det. jobbigt som fan och sen ont i axlarna och nacken.. och hela kroppen.. men känns mest i axlarna och naken och sen ont i huvudet.. Men om inte detta går över så får jag ringa läkaren IGEN som jag var hos igår.. Jag spänner mej när jag stressar osv.

Men trött på läkarna som bara ser vikten på mig. Hade doma problemen när jag vägde 65 kilo med. Men det har dom inget svar på. Du ser ju ut att må bra.. hmm visst.. ser ut ja men kan du se mig hur jag är inombords.. Nej det kan du inte.


Var nog inte så bra dag ändå men några ljusglimtar fans det fastän jag kanske inte skrivit om det.

Så ja det var lite om min dag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards