Alla inlägg den 1 december 2010

Av kattzingen - 1 december 2010 19:48

Var med katterna till veterinären i måndags och det visade sej att dom hade öronskabb alla 4. Så dom fick varsin spruta och sen var det inte mer med det. Men jag frågade hur dom får öronskabb för har haft katt i 20 år och dom som jag har haft innan dom har aldrig haft det men det kommer från ungkatter så Zero hade det när han kom till oss så han smittade dom andra. Men nu är dom under behandling så nu är det bara vänta några veckor tills vi ska dit igen för en andra spruta och eventuellt för kastrering på Zeke eftersom han börjat kissa inne. Så han är nog könsmogen sa veterinären.


Sen var Tim sjuk i måndags med så blev inget dagis för honom och jag var hemma från byggstenen med. Och han har ögoninflammation, hosta och snorar. Men var på byggstenen idag och Tim var hos mormor och morfar så jag inte missar för mycket. Och han sover även där inatt så slipper jag stressa så mycket imorgon när jag ska iväg. Men funderar ändå på att ringa VC så att dom får titta på honom pga hostan och att han är så tät i näsan stackarn. Så han har det jobbigt just nu. Så får se om det blir nåt Trollhättan för mig i helgen eftersom min mor börjar bli sjuk hon med så tror nog inte hon känner för att ha Tim hela helgen. Jaja får la se hur det är imorgon och på fredag.


Sen kan jag säga med att det var inget kul att gå till bussen idag. -20 grader. Ville bara ta och krypa ner i sängen igen där det var varmt och gott. Hoppas det inte är lika kallt imorgon bitti. Får så jävla ont i kroppen när det är kallt. Så vill kunna gå utan att känna mig som en 80 åring.


Nu blir det lite tv. Ha en bra kväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards