Alla inlägg den 8 december 2010

Av kattzingen - 8 december 2010 22:39

....Grattis till Inger och Mary på deras födelsedag.. Hipp hipp hurra ....


 

Av kattzingen - 8 december 2010 22:12

Funderar vad som behövs till katterna och ja det var hur mycket som helst nu bara för nån minut sen men nu står det helt stilla

Men några har jag i alla fall i huvudet.

  • Köpa en ny kattlåda som är större
  • Kolla runt på försäkringar (nån som har nåt råd om det)??
  • Vaccinering
  • Få andra sprutan på öronskabben
  • Eventuellt kastrera Zeke
  • Id-märka katterna
  • en till klösbräda

Ja det var väl lite av det. Som jag kommer på nu.. Men allt detta kommer inte göras detta året. Vet att det är i alla fall 2 saker som ska göras eventuellt en 3:e men får la se. Blir denna månaden i alla fall.


     

Ziba & Zinga    


   

Zeke & Zero

Av kattzingen - 8 december 2010 15:11

Och det är inte roligt. Igårkväll kunde jag knappt svälja och det gjorde så ont. Så gubben min trodde jag åkt på halsfluss. Jag vet inte för jag har aldrig haft det så vet inte hur det är. Och gör fortfarande ont i dag. Så blir väl hemma hela veckan igen som det ser ut. Om man bara kunde få vara frisk nån gång.
Tim har blivit friskare i alla fall. Var på dagis idag och gubben är och hämtar honom nu. Så får se hur det har vart sen.


Är trött på att inte bli trodd på att jag är hemma och är sjuk. Har inte bett om att vara sjuk. Hatar att vara sjuk. Orkar inte göra nåt här hemma förrens det snurrar till i huvudet och man är tvungen att ta det lugnt. Och idag har jag inte gjort nånting. Jag är jävligt rastlös men jag har inte orken till det.

Men ska inte gå in mer på det nu. Bara att dom på vc sa att det kan vara halsfluss men att jag skulle vänta några dagar och se hur det känns eftersom jag inte har nån feber bara ont i halsen, hosta och snuva. Så kan det bara vara ett virus men jag hör väl av mig om det blir värre.


Nu kommer pojken hem   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards