Alla inlägg den 4 december 2010

Av kattzingen - 4 december 2010 23:31

Är sjuka igen.. Men jag har ingen feber som tur är men väldigt ont i huvudet, småhostar, sååå jävla ont i halsen, snorar och ibland tappar jag rösten.. inte så kul men vad ska man göra. Tim börjar bli bättre nu i alla fall men hostar väldigt mycket. Så om inte detta går över så blir det fan läkaren nästa vecka. Orkar fan inte med detta längre. Har vart på byggstenen 6 ggr sen jag började där för 3-4 veckor sen. Först var Tim sjuk och även jag och sen blev vi friska och sen sjuka igen så känns väldigt jobbigt att när man väl börjar på ett ställe så är man sjuk. Så man har rätt mycket ångest nu men ska höra med dom i veckan och prata med dom lite för det känns inte bra att man är borta så mycket som man är men kan ju inte rå för det heller när Tim är sjuk och sen blir jag sjuk med. Går som en jävla cirkel hela tiden.

Men mycket kan hända till måndag.


Försökte i alla fall smågreja lite innan men det var inte så smart. Började känna mej väldigt yr och höll på att ramla omkull så var bara att lägga sig igen och ta det lugnt. Vill få undan grejer här hemma för nu ser det inte klokt ut här. Blir så less. Skiter i om jag klagar nån gång får man fan göra det med.


Men nåt som gjorde mig på gott humör idag var när Inger ringde och frågade hur det var med mej. Var helt väck men var kul att hon tänkte på mig. Goa Inger  

Så är inte så ensam som jag känner mej hehe


Nä nu ska jag ta och dricka lite honungsvatten och bara va.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards