Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Toy story 3 och skridskor

Av kattzingen - 29 januari 2011 23:45

Igår kväll var jag och gubben hos Ida och Johan och åt tacos och spelade lite spel. Först så spelade vi fia med hutt och sen spelade vi wii bowling.. sååå kul.

var verkligen en trevlig kväll fastän jag hade ont som fan men kunde gå i alla fall *ler*.

Så tack Ida och Johan för en jävligt rolig kväll.


Annars idag har det väl inte hänt så mö.

Ove och Johan var i kinnarp tror jag det var och kollade i nån butik där..

Jag och mamma kollade efter skridskor till Tim för dom skulle åka med dagis i veckan.

Hittade ett par begagnade och det var dom sista i hans storlek. Så vilken röta man har.


Väl hemma så kollade jag, ove och Tim på Toy story 3 och Tim satt som klistrad nästan hela tiden.. men han var i soffan och gosa med katterna med men annars satt han väldigt lugnt och stilla. Så det har vart en bra dag här.

Förutom mitt jävla ben hugger till då och då och det känns som om det ska gå ur led och jag kommer ramla. Lite småjobbigt men får tänka på att Tim har vart som en ängel idag och det är jag hur glad som helst över.

Men mysigt med film och bara mysa..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kattzingen - 19 november 2011 20:19

Här kommer några kort på min egen lilla "Harry Potter" som lånade pappas gamla glasögon. Visst är han söt??         ...

Av kattzingen - 7 november 2011 16:42

Hade besök igår av några goa vänner. Tobbe och Kattiz. Tim hade det väldigt skoj med Tobbe som ni kan se på kortet. Han skrattade så han kiknade nästan. Så härligt att se honom så glad     Och sen kom även Tims farmor och Lufsen på besök lit...

Av kattzingen - 29 oktober 2011 21:14

Jag hann inte att skriva så mycket igår. Jag och min make firade 6 årig bröllopsdag. Vi trodde att vi skulle få vara själva men blev inte så till slut. Var meningen att Tim skulle sova nere hos mormor och morfar men var bara att hämta honom och han s...

Av kattzingen - 28 oktober 2011 01:27

Ja det var ett tag sen man var här och blogga. Kanske blir bättre med det nu vem vet. Har i alla fall flyttat så det har tagit en massa tid och djuren har tagit tid dom med. Men Lufsen är just nu hos svärmor. Har snart vart där i 1 månad. Och bortskä...

Av kattzingen - 27 juli 2011 18:45


Japp en tokig son jag har. Igår så var jag bara ute med lufsen på gräsmattan och då tog Tim och studsa lite på studsmattan. Sen så fick han för sig att studsmattan skulle in så han lyfter den och rullar den och vi har en liten gång men den är nerför....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards