Alla inlägg under januari 2011

Av kattzingen - 3 januari 2011 23:46

Tänkte på en sak men vet inte riktigt hur jag ska formulera det..
"Ta inte personer för givet helt plötsligt kan du förlora den. "

Man ska inte tro att personer tar hur mycket skit som helst och man ändå tror att man ska finnas kvar. Man kan förlora det man håller kärt fortare än vad man tror.


Så va rädd om den ni håller kär och ta inte din flick/pojk vän, sambo eller fru/man för givet och respektera varandra. Det är svårt ibland men det är det man får jobba för om man älskar varandra. Och gäller även vänner.


Jag kan säga att jag har svårt för det här med vänner ibland. I alla fall i början när man inte känner varandra men sen så går det bra. Så sanning är väldigt viktigt i både vänner och par. Visst sanningen kan såra men lögner kan såra mer.


Man vet inte vad man har förren man förlorat det.

Av kattzingen - 3 januari 2011 18:19

Var hemma idag från tranemo. Min mage är inte som den ska riktigt. Har vart bra under dagen men nu har det kommit tillbaka igen. Rätt jobbigt.

Men fick reda på att kompisen som är på samma ställe som mej har fått magsjuka. Inte så najs.

Men jag hoppas att jag kan åka imorgon för skulle vara så skönt att komma hemifrån nu.


Ja och vad är den stora nyheten.. Jo Per Oscarsson. Tycker det är väldigt synd att dom troligen har omkommit. För han är/var en väldigt bra skådespelare... Men det är väldigt mycket tankar om detta. Men det ska jag nog hålla för mig sj.

Men skålar för Per Oscarsson med lite saft..

 


Igår så var vi hemma hos några kompisar så barnen fick åka lite pulka och leka av sig lite. Jag har inte vart ute så mycket men det var skönt att komma ut nu. Känns som jag har stängt in mej väldigt mycket men nu börjar ju vardagen igen och det är väldigt skönt. Känna sig som människa igen.. ha nåt att göra osv.


Idag sa Tim nåt som jag blev väldigt glad över. Satt på våran säng och klappade katterna och sen kramar Tim om min arm jättehårt och sen säger han: Du är min bästa kompis.

Det värmer kan jag säga. Även om jag är hans mamma så värmer det att han säger att man är en kompis. Jag älskar honom oerhört mycket.

Av kattzingen - 1 januari 2011 23:59

Var en lugn nyår här för oss. Rätt skönt faktiskt.

Men kl 01:30 fick vi ett roligt samtal från en kompis. Lite på lyran var hon allt :0)

Många goa skratt fick man. Underbara söta *ler*.

Så får komma ner och kolla på dom där konstiga glasen sen hehe.


Imorgon ska man tvätta då.. inte kul men gött när det är gjort.

Så ska även ut och busa med Tim. Har inte vart ute så mycket nu när vi kom hem från thn och ja det känns lite om man säger så. Längtar ut som bara den nu. Så ska väl se vad som finns imorgon och hitta på. Dyker alltid upp nåt. Men på måndag är det dagis för honom så då kommer han busa som bara den. Och jag ska till tranemo igen.. kommer var seg som faaan.


Tim somnade rätt sent idag. 22:30-22:45.. nåt åt det hållet. Vägrade sova för han trodde tomten skulle komma och han skulle bara prata med honom. Men fick ju förklara för honom att han kommer inte när du är vaken och sen är julen över. Men tror inte riktigt att han förstår.. kanske han förstår men kanske inte vill. Men nu sover han så gott så. Och det är snart dags att sova här med.


Nä nu är jag rätt seg i skallen..

God fortsättning..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards